Pravdě podobně se zapomělo zaplatit vyúčtování za minulé období a nebo se špatně opsal variabilní symbol. Doporučujeme zkontrolovat paltbu. Pokud byl zadán špatně variabilní symbol, dejte nám o tom vědět a platbu spárujeme ručně. Pokud se jen zapomělo zaplatit, nezoufejte. Systém neuhrazenou fakturu připsal k té nové. Stačí uhradit poslední vyúčtování s tou vyžší částkou a systém automaticky vynuluje i tu nezaplacenou fakturu.
Základní nastavení SIM karty podporuje přístup na internet, odesílání a příjem MMS. Je však NUTNÉ nejdříve správně nastavit Váš mobilní telefon pro síť Klokanmobil. Nastavení a návody naleznete ZDE.
Na internetu je detailní přehled hovorů, poslaných SMS a všech ostatních využívaných služeb. Stačí se přihlásit do svého účtu odkazem vlevo nahoře "Samoobsluha". Po přihlášení kliknete na ,,Nastavení služeb,, vyberete si číslo (pokud jich máte víc) na které se chete podívat. Po rozkliknutí se zobrazí další nabídky, vyberete ,,ON-line výpis hovorů,, Tak je to jednoduché 😉
Klokan je virtuální operátor a využíváme síť Vodafone. Všude kde se dovoláte s Vodafonem se samozřejmě dovoláte i s námi. Mapa pokrytí naleznete na stránkách mobilního operátora Vodafone.
Samozřejmě, budete-li mít zájem přenést svoje číslo od kteréhokoliv mobilního operátora, stačí nám OKU kód. Ten Vám dá Váš stávající operátor. Vše ostatní už zařídíme 😉
Pokud máte obavy aby jste neutratili víc než máte v plánu, stačí zavolat k nám nebo napsat e-mail (musí to být ten co je u nás registrován) a limit Vám nastavíme dle Vašeho přání.
Kompletní ceník všech služeb naleznete v sekci Tarify, nebo si ho můžete stáhnout ZDE.
Objednat nebo zrušit službu můžete třemi způsoby: 1) pomocí internetové samoobsluhy 2) pošlete email na info@klokanmobil.cz (musí to být posláno z e-mailu, který je u nás registrován) 3) zavolejte nám na zákaznickou linku a tam vše zařídíme
SIM kartu lze zablokovat kdykoliv třemi způsoby: 1) prostřednictvím internetové samoobsluhy objednáním nové, stará se zablokuje 2) zavoláním na zákaznickou linku 3) odesláním emailu na info@klokanmobil.cz.
Stačí nás kontaktovat telefonicky na zákaznickou linku (budete potřebovat heslo pro komunikaci s operátorem) nebo emailem info@klokanmobil.cz (posláno to musí být z e-mailu, který je u nás registrován) a my Vám s odblokováním rádi pomůžeme. Zapoměli jste i heslo nebo si nejste jisti zda je e-mail ten správný? Nezoufejte, vše se dá řešit 😉
V současné době je sice mnoho výrobců a každý výrobce má i hodně modelů, proto nejsme schopni pomoci všem. To však neznamená, že Vám nepomůžeme. Naši operátoři jsou hračičkové a hodně telefonů už mají vyzkoušených proto je velká šance Vám s nastavením pomoci tak, aby vše fungovalo 😉
Nikoho nechceme a ani nemůžeme držet proti jeho vůli. Pokud jste se rozhodli opustit naši malou zoo plnou klokánků stačí novému operátorovi poslat OKU kód. Kód Vám s bolestí v srdci pošleme v sms na číslo kterého se to týká 😢