Časté dotazy

Proč mám vyúčtování dvakrát větší jako obvykle a co s tím mám dělat?
Bude mi v síti Klokanmobil fungovat připojení k internetu a bude mi fungovat odesílání MMS?
Můžu někde najít podrobné informace o mém volání?
Kde najdu mapu pokrytí signálem?
Můžu si nechat svoje telefonní číslo?
Můžu si nastavit limit na volání?
Kde najdu kompletní ceník včetně roamingu a ostatních služeb?
Jak můžu objednávat nebo měnit nastavení balíčků a služeb?
Lze kartu zablokovat v případě ztráty nebo krádeže?
Co když ztratím PIN a zablokuji si telefon?
Pomůžete mi s nastavením mobilního telefonu?
Co když budu chtít odejít k jinému operátorovi nebo číslo zrušit?
Potřebujete se nás zeptat na něco jiného nebo něco upřesnit? Napište nám nebo zavolejte
KlokanMobil, s.r.o. - ekatalog.czMobilní operátoři, služby - ekatalog.cz