Základní nastavení SIM karty podporuje přístup na internet, odesílání a příjem MMS. Je však NUTNÉ nejdříve správně nastavit Váš mobilní telefon pro síť Klokanmobil. Nastavení a návody naleznete ZDE.
Po přihlášení do webové samoobsluhy rozklikněte sekci mobilní služby (pod ikonou telefonu), vyberte vámi požadované telefonního číslo a dále pokračujte do sekce on-line výpis.
Klokanmobil je virtuální operátor a využívá síť Vodafone. Mapu pokrytí naleznete na stránkách mobilního operátora Vodafone.
Pro převod vašeho čísla od stávajícího operátora vám postačí OKU kód.
OKU je zkratka pro Ověřovací kód účastníka v podobě čtrnáctimístného čísla. Spolu s telefonním číslem slouží jako identifikační údaj potřebný při přenosu čísla mezi operátory. OKU je platný po celou dobu trvání smlouvy/služby.
Pro nastavení vámi požadovaného limitu nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.
Kompletní ceník všech služeb naleznete v sekci Tarify, nebo si ho můžete stáhnout ZDE.
Objednat nebo zrušit službu můžete třemi způsoby: 1) pomocí internetové samoobsluhy 2) pošlete email na info@klokanmobil.cz 3) zavolejte nám na zákaznickou linku a tam vše zařídíme
Kontaktujte zákaznické centrum Klokanmobil a postupujte dle pokynů operátora. Operátorovi je nutné nahlásit číslo ztracené SIM karty.
Stačí nás kontaktovat telefonicky nebo emailem a my Vám s odblokováním rádi pomůžeme.
Pro využití všech služeb stejně tak jako v České republice je třeba ověřit, že Váš mobilní telefon je přihlášen v síti podporovaného partnera Quadruple pro roaming. Přehled všech zemí a podporovaných sítí je zde.
Poplatky za aktivované datové balíčky jsou ihned po aktivaci strženy z Vašeho kreditu nebo přičteny k Vaší faktuře. Datové balíčky do 5GB včetně jsou poté účtovány vždy k 1.dni v měsíci Balíčky nad 5GB jsou účtovány pravidelně při datu obnovy datového balíčku.